2014/06/12

Rakt i krysset – VM i fotboll – stjärna!

 Idag börjar VM i fotboll. Och på Akademibokhandelns kampanjbord för VM ligger Pernilla Geséns och min bok Rakt i krysset. Så bra! Så lämpligt! Så roligt! Trots att varken Pernilla, jag eller vår förläggare Erik Titusson tänkte på det, att VM hägrade, under arbetets gång.



Och i brevlådan idag låg detta kort från Erik ihop med böckerna. (Ja bokens kompisbok Smyga, spana, snoka blir det lite orättvist för just nu för den stackarn kommer ju inte ens ut i butik förrän 18 juni. Håll ut! säger jag till den.)

Det är inte var dag som någon kallar en för stjärna. Och verkligen inte idag som jag känner mig som en. Så jag passar på att använda den här bilden. 


Förresten, vem har klottrat alla mustascher? Skumt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar