2011/05/09

HJÄLP! Jag har missat att fira BLOGGEN 1 år!


Det var den 5 maj förra året som jag satte igång min lilla blogg efter att ha lyssnat på Joakim Jardenberg på ett seminarium som författarförbundet hade. Han sa att det var så lätt så lätt att starta en blogg. Därför var jag tvungen att prova vilket blev precis kvarten innan jag skulle iväg på cirkus Victoria med sonen. Och plötsligt var jag med blogg. Så kan det gå.

Egentligen ville jag ha en fin bild på en ko här som substitut för fina blommor som ju är lite fira-passande. En bukett kor är roligare. Men jag har så otroligt många fina kobilder att jag inte kunde välja. Då dök den här katten upp. Den tar jag! Den tog jag. Grattis bloggen!

P.S Kan avslöja varför jag har så många bloggar. Jo, för när jag startade bloggen kunde jag inte göra fler sidor. Därför blev det bloggar istället som jag länkade till. Nu vet jag hur man gör nya sidor. Även hur man flyttar på bilder och diverse som jag inte kunde från början. D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar