2011/04/04

Glada ord idag:

Jeanette!! WOW!! Jag blir alldeles förälskad i den här superfina boken!! Helt underbar! Det känns så fantastiskt att min idé har kunnat bli till en sån fin bok! Oj vad roligt!!
!!!
Hälsningar Ylva Bergh


’’Det är så fint och roligt! Det här kommer att slå ner som en glad bomb här hos oss.’’
Katarina Kindwall

Hej,
Vilket fint resultat!!! Jag gillar sammanfattningen med bilder på slutet, tydligt och bra. Roligt också att du fått till att "Ylva" liknar Ylva för det tycker jag hon gör.
Hälsn, Lena S

Hej Jeanette!
Vad kul! Vad fint!!
Superbra jobbat.

Jaaa Ylva är fantastisk!
Och de andra karaktärerna med!
Katja Bertell

Jag är så glad att få jobba med så fina människor i ett sådant viktigt projekt som vi gör nu. Det är ett projekt för cp-skadade barn. De härliga uppdragsgivarna arbetar på Habiliteringen på Stockholms läns landsting.
Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar