2013/01/11

Vernissage i Örebros konsthall

Igår åkte jag på vernissage av bilderna som var med i Rådhusets julkalender. Platsen var Örebros konsthall. Jag åkte dit i sällskap med Helena Davidsson Neppelberg, Matti Läpp, Helena Willis och Per Gustavsson.



Helena Davidsson Neppelberg och hennes ’’Skogen väntar’’.
(Jag känner mig väldigt stolt över mitt photoshopjobb jag gjort med den här bilden. Det är ju omöjligt att se ingreppet. Men det är faktiskt Helenas kropp också.)

 Per Gustavsson och hans ’’Överraskningen’’.

 Jag och min ’’Dansregn eller Badsol’’.

 Helena Willis och hennes ’’Jul i Valleby ’’.

Matti Lepp och hans ’’Tiden går ’’.


Här en bild av Rådhuset i Örebro som varje dag fram till jul hade lucköppning i ett fönster.

Alla bilder finns att köpa i e-butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar