2011/10/31

Henrik Fexeus – TÄVLING!

 Foto: Noah Lodolo-Milde 6 år 
(som inte hade tålamod med att jag skulle plåta)

**************************************************
I dag är det fest för jag har en TÄVLING! Dessutom med pris! Och inte vilket pris som helst utan till en garanterat  underhållande kväll med Henrik Fexeus. Genrepet till hans kommande föreställning
I DITT HUVUD som har PREMIÄR 27 januari på RIVAL i Stockholm.
Genrepen är den 25 och 26 januari kl 19.30.

LÄS MER PÅ:
www.IDITTHUVUD.se     www.henrikfexeus.se


Jag har varit på ett smakprov av föreställningen och blir mäkta nyfiken på hur männskan gör? Han säger att han inte är tankeläsare utan att han tränat upp hur människor tänker. Psykologi. Människan är rätt larvig när man ser hur icke individuellt vi fungerar. 
     Han har skrivit böcker om det här. Jag har två. Den ena heter Konsten att få mentala superkrafter och Alla får ligga. Nu måste jag banne mig läsa dem. För hans kunskaper kan man ju ha nytta av. För att förstå hur folk tänker vilket jag inte alltid begriper. Kanske kan jag ha nytta av hans kunskaper till områden där jag vill påverka?
     Bästa inspirationen till att läsa böckerna är förstås att se honom ’’live’. Och det får du chansen till nu om du vinner min tävling. Två biljetter delar jag ut.
     Men största anledningen att se honom är givetvis för att bli underhållen.

Sonen Noah säger: Han är smart! Han är väldigt bra på att gissa vilken färg man valt på en grej man har i påsen. Han luras att han kan läsa andras tankar, men han är smart! VÄLDIGT SKICKLIG!

TÄVLING:
Jag har kommit på världens bästa och enkla tävling som liksom är en win–win tävling vilket är något jag gillar mycket. Du kan glädja dig åt att du har större chanser än mig att bli vinnaren av oss två.
Tips! En hjälp till svar är att skrolla ner här i bloggen.

Så här lyder tävlingen: 
Först den svåra delen:
1, Vad heter böckerna jag skrivit om Noah?
2, Vad heter Anna Björnströms webbutik?
3, Nämn en film som Kati Mets gjort?
4, Var i Sverige bor illustratör Kenneth Andersson?
Och nu kommer den enkla bonusfrågan:
5, Vad ska jag göra för bok för att få Augustpriset? 
Bästa förslaget ihop med rätt på de fyra första frågorna vinner 2 biljetter till Henrik Fexeus genrep. Och jag vinner Augustpriset! Tjolahopp!
Visa nu vad du har i ditt huvud och att du kan tänka dig in i hur jurymedlemmarna tänker.
Maila ditt förslag till: jeanette@formilde.se

Vinnaren utses måndag den 14 november. All lycka önskar jag Dig! Och Mig!

Lyxiga presenter jag fick när jag var på smakprovet:
Produkter ur Rosenserien, bl a en underbar handkräm
och LÓCCITANE bjöd bl a på en duscholja.
Energidrycken MAGIC, så passande.
Goda, organiska teér från Mighty Leaf.
Bok, godis som sonen redan ätit upp,
taxiresa som avtalskund hos Taxikurir
och en valfri hyrfilm hos film2home.se
Träning med shapy.se som är träningspass med musik framför datorn,
ansiktsbehandling till pojkvännen på grooming studio, grooming.se
och en kryssning med Silja Line.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar