2014/08/30

Låt det blomma! Året om.

Jag har gjort två mycket blommiga bilder: ’’Klänningen blommar’’ och ’’Blomhår’’. Blommorna blommar garanterat året om. Bilderna finns i storlekarna 40x50cm, 50x70cm och 70x100cm. Printade på tjockt akvarellpapper. Digitalt tryck på en HP Indigo 5500. 6 färger används för högt ställda krav på kvalité. Med 6 färger reduceras rasterstorleken och höjer jämnheten i toningar och bild, allt för att uppnå bästa resultat i fotografiska bilder. De här blommorna blommar garanterat året om.
Bilderna säljes med vit ram och passerpartout om inte annat önskas.
För priser och information: jeanettemilde@gmail.com
Se mer annat av Jeanette Milde: jeanettemilde.se
 
Tavlan ovan bor nu i Göteborg. Ägarinnan älskar bland annat Stjärnflocka och vill förstås ha dem blommande året om. Hon åkte faktiskt ända till Mariefred, där jag sålde en helg, bara för att beställa den här tavlan av mig. Puss på henne! Och idag, när jag skriver det här inlägget, vet jag att det är en dam i Älta som får en en blommande klänning i 75-års present.
 




Tavlan ovan bor nu på Ljusterö.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar