2014/05/15

Marknadsföring med feedback

Det var 14 år sedan som jag marknadsförde mig senast. Det var dags att ta tag i det igen. Dessförinnan var det år 1995. Gav flera jobb minns jag.
Då gick man med sin portfolio. Nu är man mer modern och tidseffektiv.
Pdf via e-post.
Kanske inte jättemodernt, men ändå.

Jag valde ett tema: känsligt. För att ha fokus på något och för att jag tycker att illustration passar så bra ihop med känsliga ämnen. Jag har redan fått en hel del fin respons på mitt utskick. Lägger in lite feedback längst ned.

Att vara sin egen och själv sitta på alla poster är ett dilemma. Jobbar jag med en bok, hur ska jag ha tid för marknadsföring eller ekonomi? Kloning.











’’Tjejen du är så begåvad. Glädjer mig att få ha varit en pytteliten del av din historia.

Just de ämnen du valt i denna pdf ligger så nära mitt hjärta.’’

’’Bra, på allvar. ’’

’’Hej
Fina saker du gjort. 
Vore kul att göra nåt ihop 
Ska fundera på dig när det dyker upp något. ’’

’’Fantastiskt bra Jeanette!!!

Gillar det mycket – både maneret och tonläget att behandla ämnena – jättebra! 

Hursom helst skulle jag mer än gärna koppla in dig på något projekt framöver som kan passa, ska se om jag kan komma på något…’’

’’Jättefina illustrationer och bra text. Men jag vet ju att du är bra. :-). ’’

’’Varmt tack för detta tänkvärda och fina e-mail! Det kan kosta på att lyfta fram känsliga saker, men det är viktigt att inte skygga för det svåra. Det har du helt rätt i. Men du gör det och det både intelligent, mångbottnat och tänkvärt. 
Jag är glad över att du tänkte på mig och lät mig bli en del av dina tankar och detta meddelande. ’’

’’När jag ser dina välarbetade grejer och fina texter med tonträff så blir jag alldeles glad. Kvalitet! Det är så mycket idag som inte är kvalitet – det är slafs och hafs och ska gå fort och inte kosta något. Så kommer det något som är gjort med omsorg och omtanke. Blir stimulerad. Ska verkligen försöka få in dig på något. ’’

’’Tack. Underbara illustrationer!’’

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar