2013/04/15

Den stora smällen på Bokslukaren.

I torsdags hade mina lokalkompisar Per Gustavsson och Mats Wänblad bokmingel för deras nya bok Den stora smällen. En fin bok om skilsmässa. En bok som kanske framförallt vill kommunicera till föräldrarna att ta ansvar och just – kommunicera. Då behöver inte ’’Den stora smällen’’ bli en katastrof för alla inblandade. Ovan är det Erik Titusson från Lilla Piratförlaget, och förläggare av boken, som presenterar boken. Bokminglet var i den underbara lilla bokhandeln ’’Bokslukaren’’ vid Mariatorget.

Vad är det för en bok? Mats, Per och Erik berättar.

Helena Willis, Mats Wänblad och jag.

Helena Davidsson-Neppelberg med ytterligare en lokalkompis till mig: 
Jonas Darnell som gör Herman Hedning.

Per Gustavsson signerar.







































Men ingen har samma signatur som jag i sin bok:
’’Till min favorit jobbarkompis Jeanette hälsningar Per.’’

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar