2010/11/11

Noah och bästa grejen, Sandras läslogg

Det kanske verkar konstigt, men jag tycker det är roligt när någon skriver fint om det jag gör. Jag blir otroligt glad! Så mycket jobb, så många timmar, dagar, månader jag lagt ned. För de där små orden? Ja, de är nog en del i dramat. Bekräftelsebehovet.
Det regnar inte beröm, men jag är smart och lägger in det i min blogg. Här kan jag titta hur många gånger som helst. Nyfiket surfa in. Undra vad som står i Mildes blogg i dag då? Nej men titta här vad roligt. Har Sandra Janrell skrivit så, jamen det var fint av henne.
Sen kan man vänta en timme eller kanske bara 30 minuter och fundera: Kan det ha hänt något i Mildes blogg medan jag suttit här och jobbat med ovidkommande saker?
Bäst att titta in igen. Jamen titta här vad kul! Sandra Janrell tycker hemskt mycket om den här boken. Hon verkar förståndig. Väldigt noga. Gillar inte vad skräp som helst. Nej, hon väljer ut den bästa grejen.

Ur Sandras läslogg, http://sandraslaslogg.blogspot.com/2010/11/noah-och-basta-grejen.html



Om du vill se bilder ur Noah och bästa grejen gå till:
http://jeanettemildeillustrations.blogspot.com/2010/05/ur-bocker.html


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar