2010/05/11

Panos Emporio

Kära Micke och Carina!

Tänk er att vi står i ring vi tre med varsitt tomtebloss. För idag är det fest. Idag vill jag ge er glamour för att fira att bloggen är en vecka gammal. Glamour med känsla av strand och sand mellan tårna, paraplydrink, sjalett i håret, varma klippor, vi springer tafatt – sicken blås!, dukar upp picknicken på den prickiga filten, slänger med håret, skrattar, skålar i rosé och sommarsaft.
Då säger jag det:
Tryck på den här länken för det är en V Ä R D E L Ä N K:

Trolleri trollera! The Magic Moment! Genom att trycka på den länken får ni 15% rabatt på Panos Emporios produkter! Det handlar om badkläder.

Kolla in modellerna på www.panos.com
Jag vill ha en svart med vita prickar. Vilka tar ni? Sen får ni Micke och Carina skicka mig bilderna på er i era nya fina badkläder så kan jag lägga in dem här i bloggen som ett litet familjealbum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar